piątek, 16 grudnia 2011

UWAGA WAŻNE!!!

UWAGA!!! WAŻNE!!!

Proszę skopiujcie i zamieście na swoich blogach, aby dotarło do wszystkich osób blogujących. Nie pokazujmy adresów prywatnych na blogach, np.chwaląc się na blogu fotkami z paczkami, które wysyłamy z wymianki, bądź z candy, z adresem widocznym do odczytu jak na dłoni. Oszustów internetowych nie brakuje i ktoś może nasze adresy wykorzystać w niecny sposóbChrońmy i szanujmy... dane adresowe innych. Napisałam ten post bo znalazłam foto paczki z adresem do wysyłki na pewnym blogu i po prostu ogarnęła mnie zgroza, ja bym nie chciała aby mój adres był tak wyeksponowany jak na dłoni. Jak już chcemy pochwalić się i pokazać jaką paczusię wysyłamy to ukryjmy adres aby nie był widoczny dla innych.
~tekst pochodzi z blogu: http://szydelkolandia.blogspot.com/2011/12/apel-bardzo-wazny.html Zobacz więcej 

Ja oczywiście jestem za :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz