wtorek, 13 grudnia 2011

Pierwszy wpis

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu.
 Od jakiegoś czasu przeglądam sobie w necie najróżniejsze blogi i jak wiele innych osób postanowiłam utworzyć własny. Nie wiem czy uda mi się zaciekawić was moimi pracami , ale mam nadzieje, że chętnie będziecie wpadać i przeglądać moje uszytki. Ciekawią mnie również wasze opinie na ich temat, z góry serdecznie dziękuję za nie.



 Jako że nadchodzą najcudowniejsze święta, postanowiłam zrobić bombki i maleńką choineczkę. Nie jest to nowość na blogach, ale ja zrobiłam to pierwszy raz więc chcę się pochwalić.

4 komentarze:

  1. Pierwszey wpis i takie piękne wytwory już się pojawiły, jestem więc ciekawa co pokażesz w następnych wpisach. Pozdrawiam :)

    P.S. Śliczna choinka i szczerze powiem że pierwszy raz widzę taką choinkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi dołączyć Maxi do obserwujących Twojego bloga.
    Widzę,że nie tylko uszytki są godne śledzenia ale i inne Twoje rękodzieła są piękne i oryginalne.
    Kocur wygląda tajemniczo ale śmiesznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką samą bombkę dostałam w prezencie od przyszłej teściowej. Chociaż, skromnie mówiąc, mam zdolności manualnie, to czegoś tak pięknego nie byłabym w stanie zrobić. Piękne bombki, a choinka jeszcze piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też taką dostałam od teściowej. :):) Śliczny kotek.

    OdpowiedzUsuń