środa, 16 kwietnia 2014

BLUZECZKI C.D.

Witam, witam :):):)
Znów pochwalę się szyciowo.
A jak szyciowo to znów moje ulubione bluzeczki.
Z tych już uszytych pozostały mi spore resztki, a że nie znoszę tak sporych kawałków wyrzucać to trzeba by coś z nich zrobić. Dokupiłam kontrastowe kolorki i tak oto powstały dwie pierwsze bluzeczki.




  

Biało czarna powstała na życzenie córci. Cieszy mnie fakt , że bardzo ją lubi i nosi baaaardzo często.



To tyle na dziś. 
Pozdrawiam serdecznie AGA
P.S. serdecznie dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. :):):)

3 komentarze:

  1. Wszystkie Twoje bluzeczki bardzo mi się podobają. Aż mi żal, że tak ja nie umiem.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się że się podobają,bardzo ładne te kontrasty i szalenie modne! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzki są genialne a jak jeszcze uszyte z resztek to tym bardziej fajnie

    OdpowiedzUsuń