wtorek, 7 maja 2013

Kto pierwszy ten lepszy, kto drugi też lepszy!!!

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie na blogu Pestki 
o nazwie " Kto pierwszy ten lepszy, kto drugi też lepszy".
Zgłosiłam się i właśnie niedawno dostałam prezent niespodziankę.





Prezent niespodzianka jest przepiękny i funkcjonalny.
Bardzo serdecznie dziękuję Agnieszce za taką niespodziankę. 
Na pewno wielokrotnie zostanie wykorzystana kosmetyczka, tym bardziej, że już niedługo sezon urlopowy i jak zawsze jest problem w co spakować drobiazgi. 

Oczywiście chciałabym kontynuować zabawę i mam nadzieję, że moi obserwatorzy i nie tylko zechcą wziąć udział w tej zabawie.
ZASADY:

Zabawa polega  na tym, że dwie pierwsze osoby, które pozostawią pod niniejszym postem komentarz wraz z deklaracją chęci przyłączenia się  do zabawy otrzymają  ode mnie ręcznie wykonaną niespodziankę. Potem pozostanie już tylko się pochwalić, i oczywiście kontynuować zabawę  na tych samych warunkach:). 
Więc: ma ktoś ochotę???
Pozdrawiam Was gorąco i czekam na zgłoszenia.
AGA

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygranej!! Z góry przepraszam za prywatę, ale potrzebuje pomocy w rozreklamowaniu FrontPage https://www.facebook.com/pracowniaODE
    Będę wdzięczna za każde polubienie, bardzo mi na tym zależy, to pracownia mojej koleżanki, pewnie każdy z Was wie jak początki potrafią być trudne, pozdrawiam serdecznie. Pracownia ODE

    OdpowiedzUsuń