niedziela, 24 marca 2013

Cudnowny prezent


Jakiś czas temu brałam udział w konkursie na uszycie gorsetu na cudownym blogu u Wioli
Wraz ze mną udział brało 6 Pań. 
Każdy z gorsetów był inny, każdy przepiękny, a zobaczyć je możecie tu.
A to moje dzieło
Nie dziwię się Wioli, że nie mogła zdecydować, który z nich ma wygrać więc przyznała 7 pierwszych miejsc.
Ucieszyłam się ogromnie, że i mój gorset był pomiędzy wygranymi. 
Prezent który dostałam jest przecudny.
A oto i on.


Prawda że cudny :):):) 
Serdecznie jeszcze raz dziękuję Wioli, prezent trafiony w dziesiątkę. 
:):):):):):)
Jakiś czas temu zobaczyłam na blogu Tutinelli tutorial na kosmetyczkę o tu
Przeglądając wasze blogi zauważyłam, że też szyłyście na podstawie tego tutka i wasze kosmetyczki były równie śliczne. Tak mi się spodobał, że postanowiłam sprawić sobie takową. 


A tak prezentuje się środek. Podszewka z podobnym kolorze przepikowana w prążki.

Oczywiście moja koteczka nie omieszkała władować się do środeczka. Choć jest za duża i tak posiedziała w kosmetyczce dłuższą chwilkę z nieukrywaną miną zachwytu.

Nieźle wygląda hihihihi.
To tyle na ten tydzień.
Pozdrawiam  wszystkich serdecznie, życząc duuuuuuużo słońca i uśmiechu w ten zimowo-wiosenny czas.

8 komentarzy:

  1. To, że szlafroczek przecudny, to wiem, bo też takowym zostałam obdarowana :)
    Kosmetyczka bardzo fajna. Nic dziwnego, że kocia postanowiła się tam usadowić. Koty wiedzą co dobre :)
    Interesujący jest ten wzór materiału kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał na kosmetyczkę to ten sam co na gorset. Wykorzystałam resztki, które mi pozostały.

      Usuń
  2. ale fajny ten szlafroczek - dużo ładniej na człowieku niż na wieszaku:) ja już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę swój :)

    kosmetyczka wygląda ślicznie - bardzo starannie i bardzo ładny ten materiał, na gorsecie też super wyglądał :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję prezentu. Na pewno będziesz zadowolona.

      Usuń
  3. No w końcu widać szlafroczek w pełnej okazałości! gratuluję!!
    Kosmetyczna bardzo fajna, muszę w końcu spróbować uszyć taki drobiazg:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za gratulacje, również się cieszę z wygranej. A kosmetyczkę warto uszyć na prawdę się przydaje nawet taka duża jak moja.

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej:) Bardzo ładny gorset.Szlafroczek piękny a jakie rękawy. Kosmetyczka bardzo mi się podoba, ładne kolory i chyba jest pakowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko. A kosmetyczka jest naprawdę pakowna i przydatna.

      Usuń