poniedziałek, 29 października 2012

Powrót po dłuższej przerwie

Dość długo nie było mnie na blogu, ale złożyło się na to kilka różnych kwestii.
Nowa praca, więcej obowiązków, mniej czasu i bieg codzienny bieg za ciągłym brakiem czasu. Jakoś to wszystko zaczęło układać się w jedną całość i pozwala mi na pokazanie kilku moich nowych prac, gdyż nie zapomniałam o chwilach mojego własnego i osobistego relaksu z ukochanymi robótkami.

Tym razem chciałam wam zaprezentować dwa komplety sznurów koralikowych. Oba z nich są przeznaczone dla wyjątkowych osób, które zostaną nimi obdarowane w niedługim czasie. Mam nadzieję, że się spodobają ich właścicielkom, jak również i moim obserwatorom. 





No i oczywiście nie zaprzestałam o szyciu, gdyż to jest moja pierwsza i niekończąca się miłość.
Tym razem koronkowa sukienka, która została już wykorzystana w jubileuszowej uroczystości i powiem wam, że nosi się rewelacyjnie. Tą koroneczkę udało mi się wylicytować na Allegro i bardzo się z tego cieszyłam.
Dość długo zastanawiałam się, jakiego koloru podszewki użyć, czy czarnej, czy też białej.  W efekcie końcowym padło na białą i powiem wam, że jestem bardzo zadowolona. Ta sukienka będzie miała wiele zastosowań, a takie kreacje najbardziej mnie cieszą.




Kolejnym moim uszytkiem jest wymarzony sztruksowy żakiet.
Fason dość prosty i klasyczny, ale ja takie lubię najbardziej. Kolor, co prawda na zdjęciach nie wychodzi tak ładnie jak w rzeczywistości (ciemne wino), ale mam nadzieję, że i wam się spodoba.



Na dziś to tyle z moich dzieł. Z niecierpliwością oczekuję na wasze opinie, a za poprzednie serdecznie dziękuję:).
Serdecznie witam również nowych obserwatorów mojego bloga. 
Mam nadzieję, że będziecie często do mnie zaglądać. 
Pozdrawiam AGA

3 komentarze:

  1. podziwiam i podziwiam twoje korale i z podziwu wyjśc nie mogę, cudne są:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Żakiet jest cudny tak samo jak sukienka! Normalnie widać rękę profesjonalistki. Nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń